3a7774

2017 წლის I ნახევრის საჩივრების სტატისტიკა

2017 წლის 1 იანვრიდან 30 ივნისის ჩათვლით,  მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურში სულ შემოვიდა 96  საჩივარი /პრეტენზია. აქედან 62  არის წერილობითი საჩივარი, ხოლო 34  მომხმარებელს გაეწია სატელეფონო კონსულტაცია.

ზემოაღნიშნული 96 საჩივრიდან 85 დაკმაყოფილდა, (აქედან 75 საჩივარი სრულად დაკმაყოფილდა, ხოლო 10 ნაწილობრივ დაკმაყოფილდა), წარმოება შეწყდა 9 საჩივარზე, ხოლო 2 საჩივარზე მიმდინარეობს მუშაობა.